Mikkels Musikskole

Landsdækkende musikundervisning for både børn og voksne

Danmarks største musikskole

Hver uge underviser vores 1500 undervisere mere end 6000 elever i hele Danmark.

• Altid en gratis og uforpligtende prøvetime.
  • Hjemmeundervisning når det passer dig.

• Anbefalinger

I forbindelse med vores sommerferieaktiviteter for skolebørn har vi samarbejdet med Mikkels Musikskole om en uges ukuleleforløb for forskellige aldersgrupper. Musikskolen er nemme at samarbejde med og meget fleksible, og vi har kun fået positive tilbagemeldinger på forløbene.

- Sigrid Rasmussen, Kulturkonsulent Glostrup Kommune

- Ditte Katharina Møller,
    forælder

Vores søn får guitarundervisning af en virkelig sød og dygtig musiklærer, som det altid er en fornøjelse at få besøg af. Han er rigtig god til at være på min søns niveau, samtidig med at han udfordrer ham og lytter til hans musikønsker, så de spiller noget han kan lide. Jeg nyder at gå og lave mad, mens jeg kan høre dem spille og synge nede på værelset.

- Charlotte Eriksen Winding,
    skoleleder Hareskovens Lilleskole

Både skolen og børnene har været meget glade for vores valg af Mikkels Musikskole. Al musikundervisningen foregår på skolen, så det er nemt for børnene. Det er nemt for os som skole, da de står for alt det administrative arbejde ift. betaling, kontakt med forældre og undervisere, vi skal blot lægge lokaler til. Musikunderviserne virker dygtige og meget mødestabile. Vi kan varmt anbefale et samarbejde med Mikkels Musikskole.

- Klaus Strange Sandstrøm,
    underviser

Det er simpelthen en fornøjelse at undervise i Mikkels Musikskole. Der er styr på tingene, systemet er smidigt og nemt, man bliver støttet, skulderklappet og informeret i en fantastisk grad.
    De er også i den grad imødekommende og modtagelige for kritik og ros.
    Har ikke mødt nogen problemer overhovedet og 5 stjerner fra mig.

Lager
    Thorvaldsensvej 13, 3. th.

1871 Frederiksberg C

Kontor