Musik til de mindste

Sådan får I musik til jeres børnehave eller vuggestue

Få mere musik i hverdagen til de mindste

Drømmer I om at have jeres helt egen musikunderviser i børnehaven eller vuggestuen? En underviser, som kommer og spiller, synger og leger sang- og rytmiklege med børnene? Det kan I få nu, i samarbejde med Mikkels Musikskole. Mikkels Musikskole er landsdækkende og tilbyder altid:

• I kan vælge hyppighed, ugedag og tidsrum, der passer jer
  • I betaler kun for de timer, I får. Forberedelse, transport og eventuelle andre udgifter er inkluderet i prisen.
  • Skal forløbet fortsætte, kan I vælge et musikforløb, som passer til jeres børn.
  • I bestemmer, hvor mange og hvilke børn, der skal undervises sammen.
  • Vores underviser står for al planlægning og indhold, I kan dog komme med inputs og gode råd til underviseren, så forløbet passer præcis til jeres børn.

Forløb der giver ny inspiration og livsglæde i huset

• I får flere sange og sanglege til brug i hverdagen!
  • Rytmik der styrker kropsbevidsthed, motorikken (fx balance), taktilsans, sproget og sociale relationer samt det store fællesskab.
  • Rytmikforløb med sang, bevægelse, musik, leg, genkendelighed og nyheder, rim og remser, fantasi samt ikke mindst sjov og ballade

Priser

Alle priser er eksklusiv moms.

Pakke 1: Forløb af 10 klokketimer:                                                                      8.950 kr.

Pakke 2: Forløb af 20 klokketimer:                                                                     14.950 kr.

Pakke 3: Forløb af 30 klokketimer:                                                                    21.000 kr.

Skal I have et tilgodebevis for jeres restmidler i år?

Læs meget mere her:

Musikalsk dannelse er vigtigt

Vi vil ud, hvor det er allervigtigst at introducere musikken, nemlig i børnehaverne. Vi ved, hvor meget musikalsk dannelse betyder for det enkelte menneske i forhold til at kunne udtrykke sig socialt, stimulere hjernen, udvikle sig generelt som menneske og meget mere.

Netop derfor vil vi ud i børnehaverne for at sprede musikken og hjælpe jer med at give børnene den bedst mulige start på tilværelsen - også dem som ikke har ressourcestærke forældre.

Vi har nøje udvalgt, designet og efterprøvet flere forskellige undervisningsforløb, som passer netop til børn i alderen 2-6 år.

Desværre har musikken været nedprioriteret politisk i mange år, og god musikundervisning har været forbeholdt de økonomisk velstillede familier. Dette er vi mange, der arbejder på at lave om.

Vi er desværre ikke en statsstøttet musikskole, men på trods af dette, har vi lave priser samt nogle meget fordelagtige vilkår

Skriv eller ring til os for at høre mere:

Ring til os på tlf. 53 65 60 90

Er du privatelev? Så bestil en gratis og uforpligtende prøvetime her: