Ratebetaling

Vil du dele din betaling op?

Betal nemt og sikkert via MobilePay

til vores nummer 19871

Skriv navn på elev, "rate" samt eventuelt skole i kommentarfeltet.

Del din betaling op i to

På siden her finder du info og priser ved ratebetaling for privatelever og skoleelever (skoleelever nederst på siden).

I Mikkels Musikskole ved vi, at alle er ramt af inflationen og de stigende priser på næsten alt. Derfor har vi lavet en ratebetalingsordning, så du kan fortsætte med musikken. Det er nemlig vigtigt, at vi netop nu holder fast i de ting i hverdagen, der gør os glade.

Vi håber, at flere på denne måde fortsat har råd til at fortsætte med musikundervisning, til gavn og glæde for eleverne - og samtidig for vores 1300 undervisere i disse lidt svære tider.

Sådan gør du

Vi har ganske enkelt delt betalingerne op i to, så du betaler havldelen ad gangen.

VIGTIGT! Ved at benytte ratebetaling forpligter du dig stadig til et helt modul af 10 lektioner. Dvs. du skal betale to gange.

Priser ved ratebetaling for privatelever

1 prøvetime á 60 minutter | GRATIS |

Du får altid en gratis og uforpligtende prøvetime. Her kan du og underviseren se, om I er det rigtige match.

Husk altid at have instrument klar, når du får din gratis prøvetime.

Pakke 1 ratebetaling  | 1495 kr. |

10 lektioner á 60 minutter (fuldt beløb 2990 kr.)

Èn elev alene

Pakke 2 ratebetaling | 975 kr. per elev |

10 lektioner á 60 minutter (fuldt beløb 1950 per elev)

To elever sammen

Familierabat

Få 400kr i rabat ved Pakke 2:

Gælder kun søskende eller forældre sammen med deres børn, som ønsker at få undervisning i hjemmet, i samme instrument. Samlet pris ved Pakke 2 er dermed 3500 kr. Ved ratebetaling deles dette beløb også i to.

Pakke 3 ratebetaling | 725 kr. per elev |

10 lektioner á 60 minutter (fuldt beløb 1450 kr. per elev)

Tre elever sammen

Pakke 4 ratebetaling | 2025 kr. |

10 lektioner á 60 minutter (fuldt beløb 4050 kr. )
Elite-undervisning èn elev

Undervisningen varetages kun af konservatorieudannede / højtuddannede undervisere (se forklaring nederst på siden).

Pakke 5 ratebetaling | 1225 kr. per elev |

10 lektioner á 60 minutter (2450 kr. per elev)
Elite-undervisning to elever sammen

Undervisningen varetages kun af konservatorieuddannede / højtuddannede undervisere (se forklaring nederst på siden).

Pakke 6 ratebetaling | 975 kr. per elev |

10 lektioner á 60 minutter (fuldt beløb 1950 kr. per elev)
Elite-undervisning tre elever sammen

Priser ved ratebetaling for skoleelever

1 prøvetime 30 minutter | GRATIS |

Eneundervisning á 10x30 min. | 1045 kr. |

Kun for elever på skoler (fuldt beløb 2090 kr.)

To elever sammen á 10x30 min. | 725 kr. per elev |

Kun for elever på skoler (fuldt beløb 1450 kr. per elev)

Eliteundervisning med højt-uddannede undervisere

Alle niveauer og aldre er velkomne. Denne undervisning er særligt målrettet elever, der ønsker højtuddannede undervisere, som er eksperter på deres område.

Eliteunderviserne er også et oplagt valg, hvis man fx forbereder sig til optagelse på konservatoriet eller andre musiske uddannelser.

Prøvetimen er gratis og helt uforpligtende.