Kommune

Alt om vores samarbejde til kommuner

Her finder du vores produkter, som vi samarbejder med kommuner om, anbefalinger fra vores tidligere samarbejdskommuner, alt om samarbejdet og kontaktinfo. Til samarbejdet bruger vi vores lokale musikundervisere fra jeres nærområde.

Produkter

Vi har sammensat en række produkter, som rammer forskellige læringsfaser hos børn og unge. Vores produkter spænder fra det allerførste møde med et instrument over øvelsen i at spille sammen med andre i et fællesskab til at kunne skabe sit eget . Vores produkter er listet op her:

• Pop up koncerter: Vi kommer med et fire- eller otte-personers stort orkester og optræder for jeres børn og unge. Undervejs er der indlagt pauser til prøv-selv-undervisning, hvor børnene og de unge selv kan prøve alle instrumenterne af.
    Det er et såkaldt "walk-up"-arrangement, hvor man kan komme og gå, som man har lyst til.
  • Instrumentworkshops: 5 dages forløb i instrumentundervisning i hold i hhv. guitar, ukulele, bas eller klaver med vores lokale undervisere i jeres område. Undervisningen foregår over en uge - perfekt til ferieaktivitet.
  • Sang/korworkshop: Vores lokale undervisere fra jeres område vil undervise hold på mellem 5-15 børn og unge, som vil blive præsenteret for sange på dansk og engelsk. Der vil være fokus på sammenhold, stemmeteknik, artikulation, rytmeforståelse og udtryk.
  • Skræddersyede events: Vores speciale er at skræddersy musik-events, så det kan passe til netop jeres behov. Har I en spæd idé eller en tanke, så kontakt os, og vi kan udarbejde en løsning sammen.

Anbefalinger

- Sigrid Rasmussen, Kulturkonsulent Glostrup Kommune

I forbindelse med vores sommerferieaktiviteter for skolebørn har vi samarbejdet med Mikkels Musikskole om en uges ukuleleforløb for forskellige aldersgrupper.

Musikskolen er nemme at samarbejde med og meget fleksible, og vi har kun fået positive tilbagemeldinger på forløbene.

- Tina Agerskov, Bestyrelsesformand Skolevænget Frb.

Et brag af en koncert oplevelse - for alle aldre i vores fælleskab. Både det musikalske indhold, fremførelse som var til 5 stjerner - men også muligheden for at afprøve instrumenterne. En oplevelse som alle mindes med stor glæde. Hele dagen frembragte smil og skønne minder hos de ældre og bragte os alle endnu tættere på hinanden.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud