Priser for skoler

Eksempler på priser

Priser for skoler

I Mikkels Musikskole har vi mange forskellige musikalske tilbud. Vores mest populære til skoler er musiklærere til klasseundervisning, kor og band og morgensang. Vi er også meget lydhør overfor skolernes specifikke behov. Nedenfor ser du priseksempler på de musiktilbud, vi oftest bliver spurgt om priser for.

Hvis du ikke finder netop det, du leder efter, eller er det bare spot on, så kontakt os endelig via kontaktformularen, så tager vi os en snak om mulighederne.

Priserne afhænger af lektionslængde, og hvor mange lektioner/gange I har brug for. Kontakt os for specifikt tilbud.

Alle priser er eksklusiv moms. Det er kun dele af beløbet, der pålægges moms.

Klasseundervisning 45-60 min. | 332 - 493 kr. per lektion |

Morgensang | 600 - 800 kr. per gang |

Vikar 45-60 min. | 243 - 323 kr. per lektion |

Kor og band | Gratis - 700 kr. per lektion |

Kører fra sommerferie-jul og jul-sommerferie. Kor og band kan være gratis for skolen med brugerbetaling, eller en 'Skolen betaler'-løsning.

Workshops | kontakt os for tilbud |

Fx ukulele for børn i sommerferien, vores populære koncert-workshop, musicalforløb, kor, sammenspil, projektuger o.lign.

Rekruttering af underviser | 10.000 - 35.000 kr. |

Rekruttering af musikunderviser til fastansættelse, barselsvikariat e.lign. Vi har Danmarks største database med dygtige musikundervisere og finder kandidater til jer. Vi står for al rekrutteringsarbejdet:

• Udbyder jobbet til vores undervisere.
  • Screener relevante kandidater og udvælger den bedst egnede.
  • Indhenter børneattest.
  • Videregiver oplysninger til jer, så I kan planlægge jobsamtale med underviseren.
  • Er matchet mod forventning ikke det rette, finder Mikkels Musikskole en ny kandidat.

Kontakt os for et tilbud