Anbefalinger

Det siger folk om Mikkels Musikskole

Elever

- Camilla Pedersen, forælder

Jeg har ledt med lys og lygte efter den "rigtige" til at undervise min fantastiske søn med specielle udfordringer i guitar spil. En dag efter jeg skrev til Mikkels Musikskole fandt koordinator Uffe. Den sødeste og fuldstændig perfekte underviser til min voksne søn på 25 år. Som ovenikøbet bor tæt på ham.

Han har desværre en lille hjerneskade, men underviseren er så pædagogisk og omsorgsfuld. De er næsten jævnaldrende. Min søn er blevet så meget gladere og glæder sig vildt til næste undervisnings time.

- Stine Borch Brogaard,
forælder
Jeg er meget tilfreds med både undervisningens kvalitet og konceptet med hjemmeundervisning. Vi har kun oplevet god service og stor imødekommenhed i vores dialog med Mikkels Musikskole. Min søn glæder sig hver gang, han skal være sammen med sin søde og dygtige trommelærer.

- Terkel Kristensen,
forælder
De er både søde og dygtige. Nu er det anden gang min datter benytter sig af ene-undervisning, og vi er stadig begejstrede for Mikkels Musikskole og deres koncept.

- Ditte Katharina Møller,
forælder
Vores søn får guitar undervisning af en virkelig sød og dygtig musiklærer, som det altid er en fornøjelse at få besøg af. Han er rigtig god til at være på min søns niveau, samtidig med at han udfordrer ham og lytter til hans musikønsker, så de spiller noget han kan lide. Jeg nyder at gå og lave mad, mens jeg kan høre dem spille og synge nede på værelset.

Skoler

- Charlotte Eriksen Winding,
skoleleder Hareskovens Lilleskole
Vores valg faldt på Mikkels Musikskole, hvilket både skolen og børnene har været meget glade for. Al musikundervisningen foregår på skolen, så det er nemt for børnene at få det til at hænge sammen med deres øvrige interesser, uden deres dage bliver for pressede. Musikskolen er rigtig gode til at give informationer både til os og børn og forældre. Det er nemt for os som skole, da de står for alt det administrative arbejde ift. betaling, kontakt med forældre og undervisere, vi skal blot lægge lokaler til. Musikunderviserne virker dygtige og meget mødestabile. Vi kan varmt anbefale et samarbejde med Mikkels Musikskole.

- Lars Støchkel-Hinnum,
koleleder Hundige Lille Skole
Skolen har indledt et samarbejde med Mikkels Musikskole, således at vores elever kan få tilbud om ekstra musikundervisning som eksempelvis individuel klaver- og guitarundervisning efter skoletid på skolen. Samarbejdet har været til stor glæde for de af skolens forældre, som har tilmeldt deres børn til musikundervisningen, idet børnene får mulighed for individuel musikundervisning på deres egen skole. Mikkels Musikskole står for alt det administrative i forhold til forældrebetaling og skemalægning; og min oplevelse er, at det er meget kompetente musiklærere, som varetager undervisningen. Jeg kan således anbefale et samarbejde med Mikkels Musikskole.

- Thomas Frandsen,
skoleleder Vestegnens Privatskole
Siden august 2019 har Vestegnens Privatskole haft et samarbejde med Mikkels Musikskole, som har leveret både klasseundervisning og stået for et musikskoletilbud for skolens elever efter skoletid. Vestegnens Privatskole har stillet lokaler og instrumenter til rådighed. Mikkels Musikskole har stået for alt administrativt arbejde ift. kontakt med forældre og undervisere. Samarbejdet med Mikkels Musikskole har gennem hele forløbet været præget af en gensidig tillid og tryghed. Klasseundervisningen er blevet varetaget af en dygtig og pædagogisk musiker, som hurtigt blev vellidt af eleverne og ansatte. I forbindelse med akut og kendt fravær blandt skolens øvrige pædagogiske personale har vi trygt ladet musiklæreren indgå som vikar. Jeg kan af ovennævnte grunde uden forbehold anbefale et samarbejde med Mikkels Musikskole og stiller mig ved telefonisk henvendelse til Vestegnens Privatskole gerne til rådighed for en uddybende samtale.

Undervisere

- Michael Jørgensen,
underviser
Som underviser, kan jeg klart anbefale Mikkels Musikskole. Jeg bliver løbende tilbudt elever, og arbejdsvilkårene er generelt gode. Når der opstår udfordringer, er musikskolen hurtige og gode til at finde en løsning.

- Rasmus Kimose Hvid Nielsen,
underviser
Jeg kan varmt anbefale undervisningen og betjeningen hos Mikkels Musikskole! Som underviser kan jeg forsikre, at undervisningen altid medfører en høj kvalitet, og så har det aldrig været nemmere og hurtigere at modtage musikundervisning - og så endda derhjemme. Derudover er medarbejderne flinke, passioneret og altid klar på en snak.

- Klaus Strange Sandstrøm,
underviser
Det er simpelthen en fornøjelse at undervise i Mikkels Musikskole. Der er styr på tingene, systemet er smidigt og nemt, man bliver støttet, skulderklappet og informeret i en fantastisk grad.

De er også i den grad imødekommende og modtagelige for kritik og ros.
Har ikke mødt nogen problemer overhovedet og 5 stjerner fra mig.

Institutioner

- Marianne Vagn Jensen,
pædagog i Børnehuset Bryggen
Vi har været glade for Signe, som har været god til at inspirere og inkludere børnene i rytmikforløbet og i sangene. Der var plads til alle uanset om man var meget deltagende eller observerende. Vi vil være meget interesseret i et nyt rytmikforløb med en freelance underviser fra Mikkels Musikskole, da det er en fantastisk inspiration for både børn og voksne.

- Børnehuset Troldhøj
Signe, som underviser hos os i rytmik gennem Mikkels Musikskole, kom til lige da vores institution var helt nyopstartet, og har derfor haft rigtig stor indflydelse på musikkulturen i Børnehuset. Vi har kun gode ting at sige om kontakten med Mikkels Musikskole og Signes undervisning, som har skabt stor glæde og leg blandt børnene med musikken som omdrejningspunkt. Vi glæder os desuden til fremover at give musisk adspredelse for ukrainske børnehavebørn på flugt fra krig