Privatelev

Her finder du al info om at være privatelev hos os

• En gratis og uforpligtende prøvetime.
  • Musikundervisning hjemme hos dig selv, når det passer dig.
  • Billige priser.
  • Kort bindingsperiode på et modul á 10 lektioner.
  • Lektioner á 60 minutters varighed.
  • Kompetente musikundervisere.

Her guider Mikkel dig gennem forløbet:

Når du har udfyldt tilmeldingsblanketten, som du finder via linket øverst på denne side, vil du efterfølgende blivet ringet op af en underviser. Vi glæder os til at høre fra dig.

Er musikundervisning noget for mig?

Det er der mange, som spørger om, og det kan selvfølgelig være svært at vide, særligt for børn. Derfor tilbyder Mikkels Musikskole altid en gratis og uforpligtende prøvetime, hvor elev og underviser mødes og kan finde ud af, om der er et match og om instrumentet er det rigtige.

Så hvis du har en fornemmelse af, at dit barn kunne blive glad for et instrument, så mister I ikke noget ved at prøve det af.

Vi glæder os til at give jeres barn mere musik i hverdagen.

Jeres eget instrument

Vi anbefaler, at eleven anskaffer sig sit eget instrument. Det er altid bedst at blive "gode venner" med instrumentet og dets lyd.

Priser

Prøvetimen er altid gratis. Du betaler kun for den undervisningspakke, du vælger at købe.

Find mere information om de forskellige pakker her.

Vores tre mest populære pakker:

Pakke 1: Én elev alene (10 lektioner á 60 minutter) | 2990 kr. |

Pakke 2: To elever sammen (10 lektioner á 60 minutter) | 1950 kr. per elev |

Pakke 3: Tre elever sammen (10 lektioner á 60 minutter) | 1450 kr. per elev |

Vilkår privatelever

(Er du tilknyttet som elev på en skole gennem Mikkels Musikskole, så se vilkår her)

Kommunikation

• Ved at godkende vilkårene, giver du Mikkels Musikskole lov til at kontakte dig via e-mail, SMS og opkald. Hos Mikkels Musikskole foregår kommunikationen hovedsaligt per e-mail. Du vil blive ringet op af din underviser, men alt andet vigtig viden som eksempelvis nye tiltag, betalingsinformationer, nyhedsbreve o.lign. hører du om via e-mail og SMS.
  • Musikskolen formidler kontakt mellem underviser og elev (eller forældre).
  • Kommunikation omkring undervisningen af den enkelte elev foregår mellem underviser og elever/forældre, udenom Mikkels Musikskole.
  • Underviseren kontakter eleven og aftaler tidspunkt og frekvens for undervisningen alt efter, hvad eleven ønsker.

Prøvetime

• Eneundervisning: Vi tilbyder én prøvetime per elev. Udebliver du fra din prøvetime, kan du altså ikke få en ny (da vi betaler underviseren for denne).
  • Mig og en ven/Mig og to venner: I har tilmeldt jer sammen og betragtes derfor som et hold. Vi tilbyder én prøvetime per hold. Er den ene af eleverne syg/fraværende, og melder denne elev fravær mindre end 24 timer før prøvetimen, skal de raske elever stadig gennemføre aftalt prøvetime, og lektionen registreres som afholdt for hele holdet. De fraværende elever mister altså lektionen. Kommer sygemeldingen mere end 24 timer før den planlagte prøvetime, har I mulighed for at aftale et nyt tidspunkt for prøvetimen til hele holdet.

Betaling

• Indbetalingen skal altid ske til Mikkels Musikskole via Mobilepay 19871 eller betalingskort. Mere info på vores betalingsside.
  • Når du har betalt for et modul á 10 lektioner, er pengene låst til vores underviser, og Mikkels Musikskole kan derfor ikke refundere indbetalingen.
  • Hvis du efter afsluttet modul ønsker at fortsætte undervisningen, aftaler du dette med underviser, og du betaler for et nyt modul.

Sygdom/fravær

• Ved sygdom hos eleven skal dette meldes til underviser senest 24 timer før planlagt lektion. Så vil lektionen blive flyttet til et andet tidspunkt uden beregning.
  • Eneundervisning: Kommer sygemeldingen mindre end 24 timer før den planlagte lektion, mister du denne lektion.
  • Mig og en ven/Mig og to venner: I har tilmeldt jer sammen og betragtes derfor som et hold. Er den ene af eleverne syg/fraværende, og melder denne elev fravær mindre end 24 timer før lektionen, skal de raske elever stadig gennemføre aftalt lektion, og denne registreres som afholdt for hele holdet. De fraværende elever mister altså lektionen. Kommer sygemeldingen mere end 24 timer før den planlagte lektion, har I mulighed for at aftale et nyt tidspunkt for lektioner til hele holdet med underviseren.
  • Eleven kan maksimalt have to gratis sygemeldinger/aflysninger per modul. Skulle der opstå tre eller flere sygemeldinger/aflysninger, vil disse lektioner være mistet af hensyn til undervisers planlægning.

Andet

• Skulle der mod forventning opstå konflikt eller komplikationer i forhold til undervisningen, forsøges dette først løst underviser og elev imellem. Kan dette ikke lade sig gøre, kontakt da Mikkels Musikskole, og vi finder en god og konstruktiv løsning, som alle kan være tilfredse med.