Underviser

Her finder du al info om at være underviser hos os

• God timeløn fra 200-450 kr. i timen.
  • Mulighed for et ubegrænset antal undervisningslektioner.
  • Mulighed for at planlægge undervisningstidspunkt i samarbejde med elever.
  • Undervisning i dit eget nærmiljø.
  • Et trygt og gratis medlemskab af et stort musisk fællesskab.
  • At kunne modtage og afvise nye elever lige som det passer dig.
  • Mulighed for privatundervisning og undervisning på skoler, klubber, børnehaver, plejehjem mm.

Ligegyldigt hvor i landet du befinder dig, er du meget velkommen i fællesskabet. Vi har undervisere i alle landsdele, og vi er nu mere end 1500 undervisere i over 600 byer

Læs vores vilkår for privatundervisning nederst på denne side.

Sådan tilmelder du dig som underviser hos Mikkels Musikskole:

Som privatunderviser skal du

• Selv stå for kontakten med dine elever.
  • Planlægge undervisningen, så det passer både dig og eleven.
  • Som udgangspunkt komme hjem til eleven og undervise. Er eleven indforstået med det, kan I gennemføre undervisningen andetsteds (fx hos dig eller i et øvelokale).

Leder du efter vilkår som skoleunderviser?

Du får vilkårene som skoleunderviser i din kontrakt, når du bliver tilknyttet en skole gennem Mikkels Musikskole. På skoler har vi både soloundervisning efter skoletid og klasseundervisning. Nogle af fordelene ved at være skoleunderviser er:

• Faste undervisningstidspunkter.
  • Mulighed for flere lektioner efter hinanden
  • Lokale til rådighed.

Hvis du vil vide mere, så skriv til os på mikkel@mikkelsmusikskole.dk.

Sådan er det at være underviser i vores musiske fællesskab:

Her finder du de generelle vilkår for undervisere i Mikkels Musikskole. Det er dem, du godkender, når du tilmelder dig som underviser. Skal du undervise på en skole enten klasse eller soloelever, får du en kontrakt med særvilkår for netop de stillinger. Dem godkender du før, arbejdet kan starte op.

Vi håber, at du har lyst til at blive en del af Mikkels Musikskole. Klik på knappen øverst eller nederst på siden og tilmeld dig som underviser hos Mikkels Musikskole.