Vikar

Her finder du al info om at være vikar hos os

• Pædagogisk vikar

• Lærervikar

• Forefaldende arbejde i kommuner

Danmark mangler hænder, og derfor samarbejder Mikkels Musikskole med flere kommuner om at skaffe personale. Kunne du, eller nogen du kender, tænke sig af få tilbudt forskellige vikarjobs, så læs mere herunder og del endelig linket med venner og bekendte.

Løn

Du får 185 kr. i timen - højere end den normale timesats på området. Vi er ved at udfase vores coronasikring, da det ikke længere er aktuelt. Dvs. vi stadig i få tilfælde har denne aftale, men det er ikke længere en fast del af kontrakten.

Du tilmelder dig via knappen øverst på siden, så vil du løbende blive tilbudt om forskellige vikarjobs. Bemærk, at vi er en musikskole, så du skal vælge "børnepasning" i feltet, hvor du normalt vælger instrument (du behøver ikke kunne spille noget).

Sådan gør du

• Udfyld alle felter så udførligt du kan. Vælg "børnepasning" under fanen "Instrument".
  • Skriv så mange geografiske områder på som muligt.
  • I feltet "Erfaring" kan du skrive lidt om dig selv, uddannelse, dine arbejdserfaringer og eventuelle erfaringer med børn - blot et par linjer.
  • Herefter vil du blive tilbudt arbejde løbende.
  • Det er gratis, og du kan altid melde dig fra igen.

Leder du efter vilkår som vikar?

Du får vilkårene som vikar i din kontrakt, når du bliver tilknyttet en institution gennem Mikkels Musikskole.

Hvis du vil vide mere, så skriv til os på mikkel@mikkelsmusikskole.dk.

Sådan tilmelder du dig hos Mikkels Musikskole:

Vi håber, at du har lyst til at blive en del af Mikkels Musikskole. Klik på knappen øverst eller nederst på siden og tilmeld dig som vikar. Husk at vælge "børnepasning" under fanen "Instrument".