Mikkels Musikskole

Konceptet og hvem vi er

Om os

I Mikkels Musikskole arbejder vi hver dag for at gøre musikundervisning tilgængeligt for alle - både logistisk, geografisk og økonomisk. Vi tilbyder musikundervisning, som kommer til dig: Hjemmeundervisning, musikskole på din skole, musikworkshops fx i ferierne, korhold, band og sammenspil, babyrytmik osv.

Alle vores undervisere er dygtige og kompetente musikere med pædagogiske kompetencer. Korpset af undervisere spænder lige fra unge musikstuderende til konservatorieuddannede og professionelle musikere. Derfor kan vi også tilbyde undervisning i to forskellige prisklasser. Vores elever kan være alle aldre og på alle niveauer.

Vi leverer:

Hvem er vi egentlig?

Mikkel

Adm. direktør: Officielle henvendelser, dir. 53867090

Uffe

Privatelever og undervisere, dir. 53547101

Cathrine

Projektleder for skolesamarbejder, kommunesamarbejder og musikforløb, dir. 31775451

Hanne

Udviklings- og kommunikationsansvarlig