Musikalsk Workshop

Styrk Personalet og Berig Børnenes Hverdag

En workshop alle får gavn af

Velkommen til Mikkels Musikskoles musikalske workshop – en unik mulighed for at opbygge jeres personales kompetencer og bringe mere musik og kreativitet ind i hverdagen for børnene.

Hvad Workshoppen Tilbyder
Mikkels Musikskole, ledet af direktør Mikkel Høj May, holder en engagerende workshop med mere end 32 års erfaring i musikundervisning og aktiviteter for børn. Mikkel deler sin ekspertise og leverer konkrete værktøjer, som personalet nemt kan integrere i deres daglige arbejde.

Fokusområder:
Konkrete Værktøjer til Musikundervisning:
Lær hvordan I kan implementere musik i dagligdagen og gøre det sjovt for både personale og børn.

Mulighed for selv at undervise i musik:
Efter workshoppen vil personalet have evnerne til at give musikalsk undervisning og aktiviteter selv.

For Børnehaver, Fritidsklubber og Folkeskoler

Workshoppen bliver skræddersyet til alle institutioner – lige fra børnehaver og fritidsklubber til folkeskoler. Vi tilpasser indholdet, så det passer præcist til jeres behov og institutionens karakter.

Foreningen Musik for Alle:
Mikkel Høj May er også bestyrelsesformand for foreningen "Musik for Alle". Foreningen er baseret på særligt designede undervisningsmetoder baseret på Find Holst's forskning i musikkens positive indvirkning på opdragelse og børns liv.

Praktiske Detaljer:
- Vælg mellem et endagskursus eller op til seks workshops over en periode.
- Egenbetaling eller via fondsmidler/kommunal betaling.

Efter workshoppen vil jeres personale have konkrete værktøjer til musikundervisning. Det styrker dem professionelt, og bidrager positivt til børnenes trivsel og udvikling.

Kontakt os
Brug formularen herunder for at starte dialogen om, hvordan vi kan tilpasse workshoppen til jeres institution. Vi sender gerne en simpel kontrakt til gennemlæsning.

Lad musikken blive jeres vej til en styrket og mere kreativ hverdag med børnene!

PS: Har I også brug for undervisere til andre fag, har vi også haft held med at finde undervisere til fag som fransk, engelsk og historie.

Få jeres egen skræddersyede musikskole

Vi tilbyder også gratis og administrationsfri musikskoler til alle skoler i Danmark.