Bonus til undervisere

Få en bonus når du anbefaler en underviser

De her bonusser kan du få

Vores bonusser er som tak for hjælpen til de af vores undervisere, der anbefaler os i deres netværk. Herudover får du også bonusser, når dine elever fortsætter undervisningen, og når du har mange elever.

Her kan du læse om vores forskellige bonusordninger. Alle bonusser bliver indsat automatisk på din saldo løbende med din undervisning.

Flere privatelever = højere timesats

Denne bonus går ganske enkelt ud på:
Jo flere privattilmeldinger/aktive moduler, du har på din profil, desto højere timesats får du. Din bonus afhænger af, hvor mange tilmeldinger du har og ikke antal elever (dvs. 1, 2 og 3 elever sammen = 1 tilmelding/aktivt modul).

Bonussatser
1-3 tilmeldinger giver 0 kr./t. i bonus
4-5 tilmeldinger giver 15 kr./t. i bonus
6-7 tilmeldinger giver 20 kr./t. i bonus

8-x tilmeldinger giver 25 kr./t. i bonus

På din personlige profil kan du se din aktuelle bonus.

Elev køber nye moduler efter det første = 100 kr.

Alle købte moduler efter 1. modul giver 100 kr. i bonus til dig direkte på din konto.

Bonus på 200 og 500 kr.

Du kan få gode bonusser ved at anbefale os til dit netværk. Sådan gør du:

1) For at få bonus på 200 kr. skal du anbefale en underviser, der får en betalende elev gennem os.

2) For at få en bonus på 500 kr. skal du anbefale en underviser, der efterfølgende bliver tilknyttet som klasseunderviser på en skole gennem os.

VIGTIGT

Den underviser, du har anbefalet, skal blot skrive dit telefonnummer i feltet 'Henvisning' ved tilmeldingen.