Tak for din tilmelding

Dit barn er nu tilmeldt musikundervisning på jeres skole

Velkommen, hvad sker der nu?

1. Nu har I anmodet om en tid på skemaet.

2. Når jeres underviser godkender dag og tidspunkt, modtager du en mail med al        relevant information om opstart, tidspunkt, ugedag, betaling etc.
  3. Hvis I ønsker at fortsætte efter jeres gratis prøvetime, er det vigtigt, at I indbetaler  senest 2 dage efter prøvetimen.
  4. Al vores kommunikation foregår via mail, husk derfor at tjekke spam/promoveringer.
  5. Vi giver én gratis prøvetime per elev, vær derfor ekstra opmærksom på tidspunktet for prøvetimen

Vi glæder os til at give jer mere musik i hverdagen!

Se hvordan det fungerer
(Det tager kun 1 minut)

Kan du ikke finde vores mail i din indbakke?

1. Søg under "Mikkels Musikskole" i Alle Mapper, Uønsket mail, Promoveringer eller Spam     (kært barn har mange navne).

2. Fjern blokering af afsenderen (Mikkels Musikskole), så fremtidige mails med vigtig   information også når frem til din indbakke.

Rigtig god fornøjelse med undervisningen!