Vær med i et kor

Få et gratis kor til jeres skole

Skal I også have et kor på skolen?

Mikkels Musikskole udbyder gratis kor til udskolingseleverne på 5 københavnske folkeskoler!

Varighed: 60 minutter pr. gang i 6 dage (I placerer selv dagene sammen med Mikkels Musikskoles udvalgte korleder).

Vi stiller med en korleder, der bruger de instrumenter, der er til rådighed på skolen.

Holdet vil have mulighed for at blive undervist i flerstemmighed, forskellige sprog (engelsk + dansk).

Eleverne vil blive inddraget i beslutningerne og have medbestemmelse over numre, genrer mv.

Eleverne skal ikke kunne synge på forhånd for at få en god oplevelse med at være i koret - korlederen tilpasser sangvalg, metodik og forventninger til elevernes niveau og behov.

Hvis kor-holdet er stort, beder vi om ekstra voksne der kan være til hjælp. De enkelte skoler/ klubber skal vælge om de ønsker rytmisk kor, gospelkor eller kirkekor (m. salmer).

Tilmelding:

Send os en mail til mikkel@mikkelsmusikskole.dk.

Skriv:

- Skolenavn

- Antal elever i koret

- Kortype (fx rytmisk kor, gospel, kirkekor)

- Kontaktoplysninger

- Andet relevant for jeres skole/elever

Eller kontakt os her:

Skal I have jeres egen musikskole på skolen?

Gratis og administrationsfri for skolen. Læs mere her: