Udvidede tilbud

Pga. corona har vi lavet følgende tilbud

Udvidede tilbud

Vi har et kæmpe netværk af over 830 musikundervisere i hele Danmark. Det er typisk folk, som har med børn at gøre i deres hverdag. Derfor stiller vi vores netværk og kompetencer til rådighed i en udfordrende tid. Det gør vi for at hjælpe vores undervisere med at bibeholde arbejde, og give elever noget fast indhold i hverdagen. Derfor tilbyder vi:

• Online musikundervisning

• Online lektiehjælp

• Børnepasning i nødstilfælde

• Hjælp til hvad som helst; indkøb, hundeluftning mm. (uden fysisk kontakt)

For at bestille: Tryk på nedenstående knap, klik på "børnepasning" (også selvom det IKKE er børnepasning du ønsker) og skriv i kommentaren, hvad du ønsker at bestille.

Husk at skrive relevante informationer i kommentarfeltet.
Prisen er som udgangspunkt 290 kr. i timen.

Børnepasning

Vi kan hjælpe med børnepasning i nødstilfælde. Hvis du bestiller børnepasning gælder følgende:

Det er vigtigt for os at pointere følgende:

• Såfremt I bestiller børnepasning gennem os, er vi fortsat formidler af kontakt mellem elever/børn og underviser/børnepasser. Vær opmærksomme på, at vores undervisere ikke nødvendigvis er pædagoger, men vant til at håndtere børn i deres daglige virke.

• Alt indhold/aktivitet/pædagogik aftales uden om Mikkels Musikskole mellem de involverede parter. Mikkels Musikskole står ikke til ansvar for selve børnepasningen, selvom vi selvfølgelig rådgiver så godt, vi kan.

• Der vil ikke være gratis prøvetime under børnepasning.

• Dette er et tilbud, som vi giver for at efterkomme en mulig efterspørgsel ifm. corona-nedlukning.