Skolesamarbejde

Skal vi sætte fut i musikmiljøet på netop din skole?

Musikskole eller musiklærer til din skole?

Drømmer du om, at jeres skole har et fedt musikmiljø? Her kan du læse mere om, hvad du kan gøre for, at Mikkels Musikskole kan starte samarbejde med netop jeres skole

Vi står for både musikskole efter skoletid og for jeres nye musiklærer.

Det er lige gyldigt om du er forælder, bedsteforældre eller nabo: Alle er velkomne til at anbefale os til en skole. Vi belønner alle med 10 gratis musiktimer. Dette kræver dog, at vi starter et samarbejde med skolen

Sådan gør du

• Tag kontakt til skolen og hør, om de vil have deres egen, gratis musikskole.
  • Hvis ja, så send os informationer på en kontaktperson på skolen. Så tager vi os af resten.

Kontakt os for at høre nærmere

Hvorfor skal du gøre noget?

Hvis vi endnu ikke har et samarbejde med din skole, skal du gøre lidt ekstra. Et samarbejde kræver selvfølgelig, at skolen også er interesseret og har lyst til egen musikskole.

Det er altid godt, når forældre eller anden, som er tilknyttet skolen, henvender sig personligt til skolen med ønsket om et samarbejde med Mikkels Musikskole. Derfor er første skridt, at I udtrykker jeres ønsker overfor skolen.

Tilmeld dig som skoleelev

Har vi allerede et samarbejde med din skole, så kan du tilmelde dig musikundervisning på skolen via linket nedenfor. Du kan vælge netop din skole på listen.

Du kan læse alt om det at være skoleelev gennem Mikkels Musikskole lige her.