Musik og rytmik i mødregruppen

Har du lyst til at bruge sanglege og rytmik, som en hyggelig aktivitet sammen med dine børn? Eller ønsker, at de på sigt, selv skal blive dygtige til at spille? Lige meget hvad din motivation er, så er det aldrig for tidligt at komme godt i gang. Der er mange veje ind i musikkens fantastiske univers og en tidlig introduktion til sang og rytme har mange fordele. Det skaber nemlig en solid grobund for kreativitet, hjælper den kognitive udvikling og gør det lettere for barnet at lære at spille instrumenter i fremtiden.

Et skræddersyet forløb

Hos Mikkels Musikskole taler vi med jer, og så sammensætter underviseren det perfekte musikforløb til jeres mødregruppe.  Det er nemt og bekvemt, da en underviser kommer hjem til jer, og deltager når I holder mødregruppe. Vi medbringer alt hvad I skal bruge, og underviser i en time eller to, alt efter hvad der passer jer. Man kan for eksempel  vælge at bruge noget af tiden på fælles rytmik og sang med børnene, og resten af tiden på guitarundervisning i børnesange til mødrene. Mulighederne er mange og vi arbejder på at være så fleksible som muligt. Da amning og børnelure ikke altid lige lader sig planlægge, er der selvfølgelig mulighed for at gå til og fra undervisningen som det passer.

I kan evt. købe en god ukulele eller begynderguitar af musikskolen. Vi sælger også en speciel børnerytmikpakke, med en masse spændende børneinstrumenter.