Vil du og dine venner spille musik?

Gratis musikforløb for 0. - 2. klasserne på Lundehusskolen

Kære elever og forældre på Lundehusskolen

• Mikkels Musikskole har i samarbejde med Københavns Kommune fået en enestående mulighed for at tilbyde gratis musikundervisning efter skoletid i skolens musiklokale.
  • Musikforløbet foregår fra uge 23 til 26.
  • Her kan alle 0. - 2. klasser få lov at prøve kræfter med musikken sammen med alle deres venner.
  • I uge 26 er der afslutningskoncert, hvor forældre kan komme og være med.

Du kan tilmelde dit barn på en af følgende måder:

Skema for musikforløb - uge 23-26

Hold 1 (2. klasse):

Mandag kl. 13.45 - 14.45

Hold 2 (maj-børn og 0. klasse):

Tirsdag kl. 13.45 - 14.45

Det musikalske indhold

I musiktimerne vil børnene gennem sang, dans, leg og bevægelse lære sin egen stemme at kende, øve koordination mellem melodi, rytme og krop, og mærke det skønne fællesskab som opstår når man samles om musik.

Undervisning vil primært bestå af sanglege, børnesange, nodelege, kanondanse og bevægelse, som på legende vis vil introducerer børnene til musikkens primære byggeklodser.

Musiktimerne er for alle - om man aldrig har haft musik før, eller allerede har gået på musikskole.

Rigtig god fornøjelse med musikken

Mange hilsner
Mikkels Musikskole

Om os

I Mikkels Musikskole arbejder vi hver dag for at gøre musikundervisning tilgængeligt for alle - både logistisk, geografisk og økonomisk. Vi tilbyder musikundervisning, som kommer til dig: Hjemmeundervisning, musikskole på din skole, musikworkshops fx i ferierne, korhold, band og sammenspil, babyrytmik osv.

Alle vores undervisere er dygtige og kompetente musikere med pædagogiske kompetencer. Korpset af undervisere spænder lige fra unge musikstuderende til konservatorieuddannede og professionelle musikere. Derfor kan vi også tilbyde undervisning i forskellige prisklasser. Vores elever kan være alle aldre og på alle niveauer.