Børnepasning

Tak for din tilmelding

Vi kontakter dig hurtigst muligt om det videre forløb.

Tjek meget gerne, at du har modtaget vores mail og en sms. Se bort fra indholdet, da det er vores standardmail om musikundervisning.

Hvis du ikke kan finde mailen i din indbakke, skal du gøre følgende:

1. Søg under "Mikkels Musikskole" i Alle mapper, Uønsket mail, Promoveringer eller Spam (kært barn har mange navne).

2. Fjern blokering af afsenderen (Mikkels Musikskole), så fremtidige mails med vigtig information også når frem til din indbakke.

OBS. Dette er et specielt tiltag for at hjælpe under Corona-situationen. Vi beder derfor om din forståelse, hvis der optår forsinkelse eller andre små-udfordringer. Vi anbefaler ALLE at følge retningslinjerne fra Sundhedstyrelsen, som løbende bliver opdateret.

Vi gør alt, hvad vi kan, for at yde den bedste service, og du er meget velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.