Information til skoler

Skolesamarbejde

I Mikkels Musikskole er vores ønske at brede musik ud til så mange danske børn og unge som overhovedet muligt. Derfor samarbejder vi også med skoler, hvor vi står for at etablere en fleksibel musikskole efter skolens og elevernes behov og tilbyder at finde musiklærere til klasseundervisningen, hvis I som skole står og mangler.

Musikskolen
Billige pakker.
Kort bindingsperiode på 10 undervisningslektioner ad gangen.
Forældre og elever har selv indflydelse, hvilke tidspunkter, de vil have undervisning. Mikkels Musikskole administrerer al skemalægning og løbende ændringer heraf.

Mikkels erfaring og viden, som både skolelærer, musiklærer og nu direktør, er et kæmpe plus i forhold til udviklingen af vores specialdesignede, online musikskole-system. Systemet er udviklet kun til at håndtere undervisning på skoler, så alle udfordringer ift. administration og registrering bliver elimineret.

Alle undervisere får f.eks. en personlig profil, hvor de let og overskueligt kan registrere og holde øje med antal lektioner hos den enkelte elev eller den enkelte klasse. Gennem den personlige profil kan underviseren også melde sig syg direkte til forældrene.

Fordele
Her lister vi fordelene ved et samarbejde med Mikkels Musikskole op for jer som skole.

• Samarbejdet er gratis for skolen.

• Skolen får det mest gennemarbejdede musikskole-koncept i landet.

• Alt administrativt arbejde varetages af Mikkels Musikskole.

• Vi står således for skema-lægning, kontakt med forældre og undervisere, udbetaling til og vejledning af undervisere, opkrævning af betaling fra forældre, påmindelser m.m.

• Ved spørgsmål omkring musikskolen, skal medarbejdere blot henvise til Mikkels Musikskole. Skolen undgår således at skulle håndtere daglige spørgsmål fra elever, undervisere og forældre.