Bonusordning til undervisere

Anbefal Mikkels Musikskole til dine musikalske venner

Tjen ekstra på at anbefale nye undervisere

Vores mission i Mikkels Musikskole er, at gøre musikundervisning tilgængelig for alle i hele Danmark.

For at kunne lykkes med vores mission, skal vi have mange og gode musikundervisere fordelt over hele landet. Derfor har vi lavet en bonusordning til dig, som er tilknyttet Mikkels Musikskole som underviser. Uanset om du er aktiv eller ej.

Du får kort sagt 100 kr. for hver underviser, du anbefaler til Mikkels Musikskole, og som efterfølgende får en betalende elev. Lyder det spændende? Så læs mere nedenfor.

Det er selvfølgelig stadig gratis at være med i musikskolen, og man bestemmer selv, hvor mange elever, man ønsker sig

• Send en mail/sms til dine musiker-venner og kolleger med nedenstående tekst.
  • Herefter får du en bonus på 100 kr., når de får deres første betalende elev (så hvis du sender 20 mails/sms'er, tjener du potentielt 2000 kr.).
  • Du er selvfølgelig velkommen til at tilføje en personlig tekst til dine venner/kollegaer.
  • Dit telefonnummer er dit personlige id-nummer, og det er vigtigt, at nye underviser skriver netop dit telefonnummer ved tilmelding. Ellers får du IKKE din bonus.
  • Kopier denne tekst og send til kolleger og venner:

Hej (NAVN PÅ MODTAGER)

Kunne du tænke dig at få elever, du kan undervise i musik? Så meld dig ind i Mikkels Musikskole. Det er helt gratis, og du bestemmer selv, hvor mange elever du vil have.
Hvis du melder dig ind, skal du skrive mit telefonnummer (SKRIV DIT TELEFONNUMMER) i feltet 'Henvisning', så Mikkels Musikskole kan se, at jeg har anbefalet dig. Så får jeg en bonus.

Mikkels Musikskole er landsdækkende, så du kan blive underviser, uanset hvor du bor.

Se en kort video om Mikkels Musikskole her https://www.mikkelsmusikskole.dk/underviser/

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte Mikkels Musikskole, efter du har set videoerne.